Saje-saje

Saturday, May 27, 2006

Aktiviti2 anak2....

Pagi2 lagi bersiap utk Sabrina sbb hari ni school excursion ke Disneyland. Inilah tempat yg tiap2 tahun sekolah akan pergi. Tahun lepas saya jadi chaperone menjaga anak2 ke sana tapi tahun ni sbb Qistina pun ada sports day pada masa yg sama jadi pergilah Sabrina dgn mak kawan baiknya, Rosio sebagai chaperone. Nasib baik saya tak payah nak menghantar dia ke sekolah, dia ikut Samar d lebanese lady dan anak2nya sbb pukul 7 dah nak kena ada di sekolah. Bas bergerak jam 7.30 dan sukan Qistina berkumpul pada pukul 8.30 takkan saya nak pergi balik pergi balik. Petang Samar mahu bawa Sabrina balik juga tapi tak mahu susah2kan dia terus.Balik2 ptg ambik Sabrina rupanya mak kawannya tu dah beli macam2 utk dia. Alahai... spoilt lagi anakku.

Sukan Qistina bermula jam 9.15 di Peverly Place dan memang menghiburkan kerana selain berlumba lari yg macam2 cara tu ada juga obstacle activities macam lompat, menyusup bawah palang, cartwheel dan macam2 lagi. Seperti yg disangkakan dia seperti juga kakaknya memang suka sukan jadi semuanya mampu dilakukan dgn baik. Sukan berakhir dgn pertunjukan tarian anak2 dimana sekali lagi Qistina berhula dance dan semua sekali melakukan tarian bon odori.

Balik singgah lunch dgn kak zai, lucy dan olan. Sepatutnya ada fitrah sekali tp she can't make it. Masa lunch rupa2nya mak2 kawan2 Qistina pun di situ dan mereka ajak kita join sekali tp sbb kita dah ada plan jadi hantar je Qistina ikut mereka. Terus apalagi ke costco pula membeli barang.

Balik ambik Qistina dan Sabrina terus dinner di luar sebab semuanya dah kepenatan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home