Saje-saje

Saturday, May 27, 2006

Sibuknya..

Emak mengingatkan saya supaya mengikuti kursus yg wajib dihadiri jika saya ingin membaharui lesen saya secepat mungkin kerana jika tidak saya tak mungkin meneruskan syarikat saya. Waduh banyak betul kerja running a business ni... kalau kita di sana senang boleh dilakukan sendiri tapi bila berjauhan ni tak bolehlah nak buat apa. Saya ingat saya sudah sibuk di sini dgn pelbagai aktiviti tp sebenarnya bila di sana lagilah sibuk sbb running my own company. Sementara di sini nasib baik ada emak yg membantu menguruskan. Alangkah bagusnya jika saya hanya duduk berehat dan menonton rancangan Martha Stewart spt hari ini... relax sungguh tapi saya tahu seminggu saya bolehlah duduk begitu tapi masuk minggu kedua saya pasti akan jatuh sakit sbb tak buat apa....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home