Saje-saje

Monday, August 14, 2006

Mencari maklumat

Sempena dgn perjalanan saya ke Kappabashi hari Rabu minggu lepas maka saya terus ke Asakusa utk mencari maklumat dan membeli pass utk berjalan ke Nikko. Sbb saya free hari tu maka saya bawa jiran2 saya ke Kitchenware town tu tapi selepas ke situ saya dah kata nak ke Asakusa tapi mereka nak pergi juga maka saya bawalah sekali. Walaupun sebenarnya saya malas nak mengheret org utk mencari info sbb takut nanti org boring tapi bila mereka kata tak apalah jadi kami pergilah mencari Tobu sightseeing n travel ctr utk beli pass. Di situ mereka siap bagi map, tren dan jadual bas dan segala penerangan dari a sampai z. Wow... sungguh complete... biarpun saya dah siap cari maklumat dari internet tapi lebih berkesan lg dgn info yg mereka bg...jadi kiranya segalanya dihujung jarilah. Tu sebab saya tak tanya org yg dah pergi sbb saya tahu saya boleh dapat maklumat yg lebih lengkap dari internet dan info ctr mereka.

Balik saya singgah di ok supa membeli jadi menapak balik dgn brg2 dapur yg berat rasa macam tak sampai je rumah tu padahal tak jauh pun.... Kena cepat2 sbb kena tunggu kawan sabrina datang utk sleep over pulak. Tgh berkira2 nak bagi makan sushi disebelah kiri rumah ke atau jolly pasta disebelah kanan rumah datanglah dia. Emm.. last2 bagi je makan nasi kat rumah....

0 Comments:

Post a Comment

<< Home