Saje-saje

Saturday, December 17, 2005

On your birthday.... to Sabrina,

Pagi2 papa dah kena gi Sendai so kita tak boleh nak celebrate dgn papa but mama dah buat nasi lemak (your favourite) dan kita had early breakfast ngan papa dan adik. Kita dah kiss papa goodbye, tunggu di pintu sampai papa pergi dan lambai papa sambil terjerit2 panggil papa sampai papa hilang dlm teksi yg mama bet all our neighbours complained pasal bising pagi2.

Hari ni dah start cuti so mama nak kasi can rest tapi semalam dah balik awal pukul 12 tgh dan kita dah rehat kat rumah so kita pergi jalanlah pulak. Tapi hari masih awal kita then just lepak tengok tv until Loyda dah nak datang baru kita sibuk gi mandi dan bersiap nak keluar. Itupun mama tak siap2 lagi coz mama gi rumah auntie ida ngan auntie jun then we all gi rumah jiran baru auntie zarina yg baru sampai dari Malaysia. Mesti kakak ngan adik suka coz dia ada 3 anak perempuan dan 1 lelaki jadi dah ada kawan baru.

Lepas Loyda dah balik baru kita keluar ambik train ke Hamamatsucho dan sambung monorail ke Ryutsu Center dimana tempat Heiwajima Antique Fair berlangsung. Macam2 ada sampai mama rambang mata tapi you all sabar je ikut mama jadi orang2 kat kedai tu bagi sweets dan ada yang bagi osembei. Dari sana kita ambik bas ke Omori eki then continue ambik train untuk balik.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home